Гарантійний період - це термін, під час якого клієнт, виявивши недолік товару має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень покупцем правил експлуатації.
Обмін і повернення продукції
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, то він може зажадати заміну у продавця. Заміна повинна бути здійснена протягом 14 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін повинен бути проведений протягом 20 днів. Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення проводиться шляхом повернення суми в розмірі вартості товару.